Create your flash banner free online مزایای داشتن زیرمجموعه مستقیم
کسب درآمداینترنتی درقرن 21
( تصمیم بگیرید، پشتکار داشته باشید ، پول دریافت کنید )

مزایای داشتن زیرمجموعه مستقیم:

کلیک کردن برروی آگهی ها : وقتی زیرمجموعه مستقیم روی آگهی هایش کلیک میکند ، از طرف سایت به ازای هر آگهی یک مبلغ مشخصی به حساب شما می آید  ، که این مبلغ به نوع عضویت شما و نوع آگهی که آن زیرمجموعه کلیک میکند دارد و در سایتهای مختلف این مبالغ متفاوت هستند.  پس از کلیک کردن زیرمجموعه ها شما سود خوبی میبرید.

 ارتقاع عضویت : در اکثر سایتهای PTC یا همون کلیکی ، در صورتی که زیرمجموعه شما عضویتش را ارتقا دهد از طرف سایت مبلغی به عنوان پاداش به حساب شما میاید، که در سایتهای مختلف فرق میکند.

 انجام آفرهای موجود در سایتهای PTC : در همه سایتهای PTC یکسری قسمتها وجود دارد به نام آفرها ( Offer ) یا در بعضی سایتها به نام تسکها نام گذاری شده اند .برای مثال در سایت نئوباکس که یکی از بهترین و معتبرترین سایتهای خارجی میباشد، در قسمت آفرها ، یک گزینه ای  به نام Minijob  وجود دارد که با انجام هر مینی جاب مبلغی تا حدود 0.7 دلار به حسابتان خواهد آمد  ، حالا اگر این مینی جابها را یکی از زیرمجموعه های مستقیم شما انجام دهد ، آن مبلغ به حساب آن زیرمجموعه میرود و از طرف سایت تقریبا به اندازه 12% ازآن مبلغی که زیرمجموعه شما بدست اورده به حساب شما همان لحظه می آید  . در خصوص نحوه مینی جاپ ها بعدا صحبت خواهد شد .

خرید کردن : در سایتهای PTC خارجی ویا ایرانی ،  به دوصورت میتوان در سایت سرمایه گذاری کرد،

1- در سایت کلیکی  شما داتما بر روی تبلیغات کلیک کرده  تاپول در حسابتان  جمع گردد و با این پول که کسب کردید ، در خود همان سایت ،سرمایه گذاری میکنید ، یا زیرمجموعه مستقیم یا اجاره ای میخرید ، ویا  در سایت تبلیغات میکنید ، خلاصه اینکه  از سایت خرید میکنید و به سایت پول میدهید .

2-فرد حوصله صبر کردن ندارد و خیلی زود میخواهد به پول برسد و در اول کار سرمایه گذاری میکند و زیر مجموعه مستقیم میخرد

        اگر یکی از زیرمجموعه های مستقیم شما ، از سایت خرید نماید، یا پولی در سایت سرمایه گذاری کند ، باز هم از طرف سایت برای شما مبلغی به عنوان کمیسیون یا پاداش به حسابتان خواهند ریخت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط گروه نویسندگان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 208810
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آشنایی با تکثیرو پرورش زالوی طبی